Cenejši Office 365
Microsoft se je odločil, da bo kar za 20% znižal cene spletnih storitev znanih pod skupnim imenom Office 365. S tem korakom želijo še spodbuditi interes za novo obliki ponujanja svojih izdelkov povezanih s pisarniškim delom. Po drugi strani pa so poznavalci mnenja, da je to hkrati tudi spretno načrtovan manever, s katerim želijo upočasniti rast konkurenčne storitve Google Apps for Business.
Office 365, ki so ga predstavili lani poleti, nekod pa še nekaj mesecev kasneje, je doslej doživel po besedah Microsofta lep sprejem pri uporabnikih, čeprav dejansko število uporabnikov ni javno znano. Lani so na partnerski konferenci denimo navajali številko 5 milijonov uporabnikov, ki pa bi morala biti danes že precej večja. Pri razkritju poslovnih rezultatov preteklega poslovnega četrtletja je predstavnik Microsofta izjavil, da je Office 365 v 10 tednih presegel število uporabnikov, ki so jih pri Microsoftu zbrali v času dveh let, kolikor je bil na voljo predhodnik.
Cene se v ZDA (pocenitev je na voljo najprej tam) zdaj gibljejo med 8 in 22 dolarji na mesec, za večja podjetja, 6 dolarjev za mala podjetja, 4 ali 10 dolarjev za tako imenovano kiosk različico (souporabljeni računalniki). Cene niso spremenili le najcenejši izvedbi, za katero je potrebno odšteti 4 dolarje na mesec. Za zdaj še ni jasno, kako se bo tokratna pocenitev odrazila na storitve za uporabnike drugje po svetu.