Cenovni model za Windows Store
Microsoft je objavil podatke o cenovnih modelih in pogojih rabe nastajajoče spletne trgovine Windows Store, ki bo v prihodnje imela ključno vlogo pri prodaji programov za Okna, zlasti pa tistih, ki bodo pisani za uporabniški vmesnik Metro. Kot je znano, bo te bo mogoče prodajati (in kupovati) samo prek spletne trgovine.
Microsoft je, podobno kot drugi (Apple, Google), pripravil priporočilo, da bi bile cene programov razdeljene v kategorije. V spletni trgovini lahko tako pričakujemo programe, ki bodo stali med 1,49 in 999,99 dolarji. V primerjavi z Applom niso segli po še nižji ceni (99 doalrskih centov), kar nekateri vidijo kot drobno nerodnost. So pa zato določili enake ali boljše pogoje za posredništvo. Od vsakega prodanega programa bo Microsoft zadržal 30% vrednosti, vse do skupne prodaje v višini 25.000 dolarjev. Nad to doseženo mejo bodo provizijo znižali na 20%.
V primerjavi z Applom je Microsoft tudi precej bolj odprt glede prodajnih možnosti. Poleg brezplačnih in plačljivih programov bodo razvijalci lahko ponujala preizkusne (trial) različice, možnost dokupovanja funkcionalnosti znotraj programa, plačljivost iz oglasov in celo možnost, da bodo avtorji sami zaračunavali in obračunavali programe svojim strankam (to je bilo pri Applu zlasti sporno za založnike revij in časopisov, ki so trdili, da Apple na ta način krade njihove stranke).