Objavljeno: 12.3.2013

Centreks ne more biti blagovna znamka

V ponovnem sojenju v tožbi Telekoma Slovenije proti konkurentu T-2 pa je sodišče prejšnji mesec ponovno zavrnilo Telekomovo zahtevo po prepovedi uporabe imena centreks. Telekom je namreč uspel registrirati generično ime telekomunikacijske storitve kot lastno blagovno znamko in je zato menil, da ima izključne pravice do uporabe imena centreks. Zato je leta 2006 vložil tožbi proti operaterjema T-2 in Tušmobil zaradi neupravičene uprabe znamke centreks. Medtem ko je Telekom tožbo proti Tušmobilu umaknil, je tožbo proti T-2 že enkrat pravnomočno izgubil, vendar je uspel z revizijo na Vrhovnem sodišču, ki je odločilo, da mora sodišče v ponovnem sojenju ugotoviti, ali je bila uporaba znamke centreks s strani T-2 v skladu z dobrimi poslovnimi običaji. Sodišče se je pri tem naslonilo na mnenje sodnega izvedenca, ki je potrdil, da se je upoštevna javnost zavedala, da gre pri centreksu predvsem za vrsto storitve in da centreks kot znamka nima takšnega ugleda, da bi ga lahko T-2 izkoristil za neupravičeno trženje. 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji