Objavljeno: 20.4.2017 07:00

Chrome bi uvedel blokiranje oglasov

Prihodnje verzije Googlovega brskalnika Chrome naj bi imele vgrajen sistem za blokiranje oglasov (ad-block), ki bo privzeto vključen, poroča Wall Street Journal. Ker je Google svoj imperij zgradil prav na oglasih, je taka odločitev presenetila.

Kot kaže sedaj, Chrome ne bo blokiral čisto vseh oglasov, temveč zgolj neprimerne. Tako pa postane celotna vest že bolj razumljiva, saj lastnih reklam zagotovo ne bodo šteli med neprimerne. Google je eden izmed pomembnih članov Koalicije za boljše oglase (Coalition for Better Ads), ki je minuli mesec objavila seznam standardov za boljše oglase in najmanj zaželene prakse. Med slednje sodijo pojavna okna, samodejno predvajanje videoreklam in podobno. Vse te stvari naj bi Chrome blokiral.

Omenja se možnost, da bi Google blokiral vse reklame na strani, ki ponuja vsaj eno neprimerno reklamo. S tem želijo preprečiti, da bi strani stregle mešanico reklam, kjer bi uporabniki Chroma videli samo primerne reklame, medtem ko bi ljudje na ostalih brskalnikih videli vse.

Uporaba programov za blokiranje oglasov je v zadnjem času izjemno porastla, saj naj bi jih v takšni ali drugačni obliki uporabljala dobra četrtina vseh uporabnikov spleta. Programi ostalih proizvajalcev so pogosto bolj striktni in seveda blokirajo vse oglase, tudi Googlove. Nekateri pa vodijo svoje programe, kot je Acceptable Ads nemškega podjetja Eyeo, kjer mora tudi Google plačevati, da so njegovi oglasi na belem seznamu dovoljenih (whitelist).

Google bi lahko z enim zamahom vse te prakse izkoreninil. In svet bo postal še nekoliko bolj po Googlovi meri.

 Wall Street Journal

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji