Copywriter in lektoriranje za pisanje člankov in besedil: Seznam TOP tekstopiscev in lektorjev
Za uspešno spletno prodajo in marketing potrebujejo spletne strani in spletne trgovine dobro marketinško vsebino. Dober marketinški copy. In za tem stoji dober copywriter. Copywriter oziroma tekstopisec skrbi za pripravo marketinških tekstov na strani, za pisanje člankov, pa tudi lektoriranje in preverjanje besedila do neke mere.
Dober tekstopisec napiše besedila, ki so usmerjena v vašo dejavnost oziroma podjetje ter hrakti poskuša s SEO članki pridobiti čim več novih uporabnikov in ustvariti publiciteto. Profesionalno napisana besedila so pomembna saj z njimi privabimo ciljne uporabnike in jih prepričamo, da dlje ostanejo na naši spletni strani ter se odločijo za storitve ali nakup.
Kje jih najdete? Na Omisli.si so pripravili seznam preverjenih tekstopiscev (copywriter).
Copywriter skrbi za pisanje besedil, SEO člankov, lektoriranje in preverjanje besedila.
Pisanje besedil in SEO optimizacija
Spletna trgovina potrebuje dobre opise izdelkov, da kupca nagovori k nakupu. Opisi produktov morajo vsebovati SEO ključne besede zaradi optimizacije in posledično večje prodaje.
Pri spletnih straneh in trgovinah je pomemben marketinški nagovor k nakupu. Ta vsebuje SEO optimizacijo, ki jo copywriter vključi v besedilo. S tem bo vaš produkt oziroma članek najden hitreje. Z izbiro pravih besed bo tekstopisec na spletnih straneh, blogih in člankih prav tako preusmeril bralce na spletno stran naročnika oziroma dejavnosti. Podjetja morajo zato objavljati čim več člankov (kot je ta), da bralce informirajo o storitvah in povečajo promet na spletni strani. Ključno je, da so članki izstopajo s tem, da so napisani kvalitetno in vključujejo premišljeno izbrane ključne besede.
SEO članki privabijo večje število bralcev na vašo spletno stran.
Izbira pravega copywriter-ja je pomembna tudi na fizičnih prodajnih letakih, brošurah in oglasih. Ti morajo biti zanimivi, da ujamejo pozornost bralca na ulici, v trgovini, na televiziji, itd.
Copywriter piše besedila tudi za letake in brošure.
Preverjanje besedila in lektoriranje
Naloga copywriter-ja je poleg pisanja besedil in SEO optimizacije pogosto tudi preverjanje besedila in lektoriranje, četudi je pametno, da damo besedilo lektorirati profesionalnim lektorjem (tukaj je seznam preverjenih lektorjev).
Slednji sicer pri nas najpogosteje lektorirajo diplomske naloge, magistrske naloge, doktorske disertacije, besedila iz drugih jezikov (angleščina, nemščina) in druga besedila za objavo v bolj trajnih medijih, kot je tisk.
Copywriter navadno tudi preverja besedila in nudi lektoriranje zapisanega.
Tekstopisec preverja besedila za pravopisne napake in kredibilnost napisanega. Pred objavo članka, besedila ali druge objave za širšo javnost je priporočljivo lektoriranje.
Članek ne sme biti predolg, poln nezanimive vsebine in dolgočasen. Po napisanem članku je lektoriranje priporočljivo tudi zato, da besedilo preveri oseba, ki ga prej še ni prebrala. Tako lahko hitreje najde slovnične, pravopisne in slogovne napake. Napisano besedilo mora biti unikatno in kredibilno.
Lektoriranje je relativno poceni storitev. Po navadi tekstopisec postavi ceno za lektorsko stran oziroma 1500 znakov brez presledkov.
Najem copywriter-ja za pisanje člankov, lektoriranje in preverjanje besedila
Za vse omenjene faktorje (preverjanje in lektoriranje besedila ter pisanje SEO člankov in besedil), potrebujete preverjene tekstopisce in lektorje, da bodo vsa besedila brezhibno dovršena. Delo prepustite strokovnjaku z izkušnjami, možnostjo svetovanja in dolgoročnega sodelovanja.
Copywriter-ja ali lektorja lahko najamete na omisli.si kjer vam nudimo širok izbor profesionalnih programerjev in razvijalcev za izdelavo spletne strani.
Na spletni strani preverite seznam preverjenih ponudnikov in pošljite povpraševanje. Tako pridete v kontakt z tekstopiscem / lektorjem, ki vam bo sestavil konkretno ponudbo glede na vaše želje in zahteve ter ponudil ceno primerno glede na potrebe želenega izdelka.