CRM v letu 2003
Po napovedih družbe Meta Group bo sektor za upravljanje odnosov s strankami (CRM) v letošnjem letu zadržal lanskoletni tržni položaj, kar pomeni, da naj bi posloval s pozitivno ničlo. Povprečni stroški za projekt CRM v Evropi bodo med 1,4 in 1,7 milijona evrov. Podjetja bodo vložila v CRM približno enaka sredstva kot lani, spremenil pa se bo način porabe tega denarja. Najbolj zanimivi bodo modularni projekti CRM, ki dodatno izkoriščajo že nameščeno opremo, ali pa so namenjeni reševanju posameznih problemov.
Na ceni bodo tudi orodja CRM, ki bodo podjetjem in organizacijam pomagala izboljšati učinkovitost. Problem pri projektih CRM je, da podjetja ne znajo natančno določiti projektnih ciljev, poslovnega načrta in pričakovanega povračila investicije (ROI), ugotavljajo pri Meta Group. Projekti CRM potekajo v fazah, ki jim je treba pred začetkom določiti natančen potek, po sklenitvi faze pa je treba izmeriti stopnjo uspešnosti.