Daihatsu in Toyota goljufala pri rezultatih varnostnih testov
Večkrat smo že poročali o nepravilnosti pri Tesli, ki so segale od vpoklica vozil zaradi varnostnih pomanjkljivosti do laganja uporabnikov o razlogih za odpovedi vozil. A pri tem niso osamljeni, saj tudi ostali proizvajalci kdaj kršijo pravila. Japonski proizvajalec Daihatsu, sicer v lasti Toyote, je konec leta ustavil proizvodnjo, ko je priznal 30-letno ponarejanje rezultatov varnostnih preizkusov.
Daihatsu, ki je prisoten tudi na slovenskem trgu, je proizvodnjo v vseh japonskih tovarnah ustavil vsaj za cel januar, morda še dlje. Neodvisna preiskava je namreč pokazala, da so pri vsaj 64 modelih goljufali na varnostnih testih, vključno z nekaj modeli pod znamko Toyota. Že pred tem, aprila lani, je Toyota priznala nepravilnosti pri upoštevanju standardov pri varnostnih testih v nekaterih vzhodnoazijskih državah. Maja so odkrili še dodatne nepravilnosti.
Nepravilnosti v Daihatsuju segajo v leto 1989, njihovo število pa se je povečalo po letu 2014. Zato so sedaj napovedali korenite spremembe, ki pa bodo terjale nekaj časa.