Deljenje vsebin na družabnih omrežjih v upadu
Po podatkih analitičnega podjetja BuzzSumo naj bi od leta 2015 deljenje povezav preko družabnih omrežji upadlo za petdeset odstotkov.
V analizi so zaobjeli 100 milijonov člankov, leta 2015 je povprečen članek bil deljen 8 krat, danes pa je deljen le okoli 4 krat. Po njihovih besedah je razlogov več - omenjajo vse večje količine vsebin, dvig deljenja preko manj javnih kanalov (deljenje preko klasične elektronske pošte in storitev, kakršna je Slack), nenazadnje pa so na deljenje vplivale tudi spremembe pri Facebookovem algoritmu za prikaz novosti.
Hkrati se dviguje delež prometa, ki pride s strani Googla in drugih iskalnikov. V praksi to pomeni, da so spletne strani, ki se ukvarjajo predvsem s senzacionalnimi novicami, na slabšem, tiste, ki pa delajo na kakovosti vsebin, pa na boljšem. Nekaj podobnega smo opazili tudi pri nas, saj promet na naši spletni strani nekoliko raste, večji del tega pa prihaja ravno iz spletnih iskalnikov.