Objavljeno: 23.11.2005

Dell navzdol, IBM in HP navzgor

Boj med za kupce med glavnimi ponudniki strežnikov je neizprosen, zato si ti nenehno prizadevajo izboljšati ugled pri kupcih. Raziskovalna družba Technology Business Research je nedavno tako opravila raziskavo med kupci strežnikov v ZDA, kjer je prvič po dolgem času prišlo do rošade na vodilnih mestih. Sodeč po raziskavi je v zadnjem letu Dell po zadovoljstvu kupcev padel za dve mesti in pristal na tretjem, Hewlett-Packard se je obdržal na drugem mestu, IBM pa se je iz tretjega prebil na prvo mesto. Kupci so bili kritični predvsem nad Dellovo podporo (tako telefonsko kot na lokaciji uporabnika) in zanesljivostjo strojne opreme. IBM je za razliko od Della pridobil na vseh omenjenih področjih. Pri družbi Dell je padlo tudi zadovoljstvo pri kupcih namiznih in prenosnih računalnikov, vendar na teh področjih še naprej ostaja na prvem mestu. Analitiki pripisujejo zamenjavo predvsem prizadevanjem družbe Dell, da bi bil kar se da učinkoviti na poslovnem področju, kar najbrž pomeni, da so nekoliko zanemarili odnos s strankami, kjer so bili dolga leta na prvem mestu.

http://www.tbri.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji