Digitalna poraba - čez 2 bilijona zelencev
Pri družbi Gartner so izračunali, da bodo potrošniki letos zapravili skupno kar 2,1 bilijona (2,1 milijona milijonov) dolarjev za nakup digitalnih izdelkov in storitev. To je za "malenkost" (100 milijard) več, kot je bilo porabljeno lani. Hkrati bo to tudi v prihodnje eno najbolj obetavnih področij za zaslužek oziroma zapravljanje, odvisno od zornega kota. V letu 2015 naj bi po predvidevanjih lastnike zamenjalo že za 2,8 bilijona dolarjev izdelkov in storitev.
Zanimiv je podatek, da danes človeštvo daleč največ zapravi za komunikacijske storitve (mobilna in fiksna telefonija, internetni dostop, kabelska TV omrežja,...) - kar 62 % prej omenjenega zneska. Drugi najbolj iskani izdelki so nekako po pričakovanjih digitalne naprave - vse od osebnih računalnikov, televizorjev, do mobilnih telefonov. Za to porabimo 28 % sredstev. Morda je nekoliko presenetljivo, da za vsebine, pa naj gre za filme, glasbo, igre, knjige ali programsko opremo, porabimo komaj 200 milijard dolarjev oziroma 10 % digitalne torte.
Pri Gartnerju menijo, da se bo razmerje v prihodnje nekoliko spremenilo, zlasti naj bi v ospredje bolj prišle vsebine, manj bo stroškov za komunikacije, naprave pa bodo ostale na približno enakem nivoju ali pa bodo celo nekoliko vpadle. Zaradi dobičkonosnosti potrošniških izdelkov pa lahko pričakujemo, da se bo na tem področju pojavlja vedno več ponudnikov, tudi takih, ki so doslej delovali predvsem na poslovnih rešitvah.