Do zavarovalnice na daljavo
Kako je s prijavo škode, pomočjo asistence in z morebitnem urejanjem zavarovanj? V Zavarovalnici Triglav svojim strankam omogočajo, da večino storitev opravite na daljavo.
Prijava škode
Škodo prijavite na več načinov: preko spletne prijave, mobilne prijave – Triglav asistenca ali pokličete brezplačno telefonsko številko 080 555 555. Lahko se obrnete tudi na svojega zastopnika po (mobilnem) telefonu ali elektronski pošti (ime.priimek@triglav.si). Ne pozabite predložiti tudi fotografij in vso dokumentacijo. Za zdravstvena zavarovanja so vam na voljo na telefonski številki 080 2664 in elektronskem naslovu info@triglavzdravje.si.
Avtomobilsko zavarovanje
Na Zavarovalnici Triglav svetujejo, da za ureditev avtomobilskega zavarovanja na daljavo stopite v stik s svojim zavarovalnim zastopnikom ter uredite podaljšanje obveznega zavarovanja avtomobilske odgovornosti in drugih prostovoljnih avtomobilskih zavarovanj.
Zavarovanje za dom
Če imate sklenjeno paketno zavarovanje DOM, vam ni treba storiti ničesar, saj vam bo zavarovalnica po pošti posredovala obračun zavarovalne premije in račun, ki ga poravnate. S tem je zavarovanje urejeno. Če imate sklenjena druga premoženjska zavarovanja, denimo požarno zavarovanje, zavarovanje stanovanjskih premičnin, avtomobilsko zavarovanje, ipd., se obrnite na zastopnika.
Kako skleniti novo zavarovanje ali podaljšati zavarovanje, ki ni permanentno?
Z zastopnikom zavarovalnice lahko sklenete oziroma uredite zavarovanje od doma, brez fizičnega stika oziroma prisotnosti obeh strani. Pogoj za ta način poslovanja na daljavo je, da imate elektronsko pošto in mobilno telefonsko številko.
Številna zavarovanja pa lahko samostojno sklenete tudi preko spleta.
Življenjsko zavarovanje
Tudi življenjsko zavarovanje lahko sklenete na daljavo. Za ureditev zavarovanja na ta način potrebujete elektronski naslov in mobilno številko. V nekaterih primerih bo za sklenitev zavarovanja zahtevana tudi video identifikacija. Za to boste dodatno potrebovali elektronsko napravo, ki ima na sprednji strani integrirano kamero z mikrofonom in zvočnikom ( »selfie« kamero). O tem si lahko več preberete tu.
Ali življenjsko zavarovanje krije smrt kot posledico okužbe z novim koronavirusom?
Da, to zavarovalno kritje velja za že obstoječa življenjska zavarovanja in tudi za življenjska zavarovanja, ki se sklenejo na novo. V primeru smrti zaradi posledic okužbe s koronavirusom bi zavarovalnica upravičencu, ki je določen na polici, izplačala zavarovalno vsoto za primer smrti zavarovane osebe.
Kako je z izplačilom življenjskega zavarovanja, če to poteče v tem času?
Zahtevek za izplačilo zavarovalne vsote za doživetje lahko pošljete po elektronski pošti na e-naslov: skode.zivljenje@triglav.si. Zraven priložite sken osebnega dokumenta s fotografijo (osebna izkaznica /potni list /vozniško dovoljenje), izjavo o politični izpostavljenosti ter izjavo o davčnem rezidentstvu.
Kaj storiti z naložbenim zavarovanjem?
Če imate sklenjeno naložbeno življenjsko zavarovanje, ki vam v tem obdobju poteče, lahko zavarovalno dobo podaljšate. To bi bilo zaradi trenutnih razmer na delniških trgih celo smiselno. Zavarovalna vsota za doživetje pri tem zavarovanju namreč ni znana vnaprej, ampak je odvisna od gibanja vrednosti enot premoženja izbranih skladov in se preračuna na obračunski dan pred potekom zavarovanja.
Zahtevek za podaljšanje zavarovalne dobe pošljite na e-naslov: spremembe.zivljenje@triglav.si.
Plačila premij
Položnice lahko plačate na pošti, banki, bankomatih ali preko spletne banke, če jo uporabljate. Možno je tudi plačilo preko aplikacije mBills.
Asistenca
Ker nesreča nikoli ne počiva, Zavarovalnica Triglav svojim zavarovancem še naprej zagotavlja pomoč pri nujnih primerih. Če imate sklenjeno domsko ali avtomobilsko asistenco, se tako lahko še naprej obrnete na njihov Asistenčni center s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca ali preko brezplačne telefonske številke 080 2864.
Nezgodno, turistično in zdravstveno zavarovanje
Če ste zdravljenje zaključili in ste že prejeli vso zdravstveno dokumentacijo, lahko prijavo škode oddate izključno preko zgoraj omenjenih kanalov. Prijavi priložite vso dokumentacijo, ki jo imate, lahko jo skenirate ali fotografirate. V primeru, da zdravstvene dokumentacije (izvidov o poškodbi in dokumentacije o zaključku zdravljenja) še nimate, lahko s prijavo škode počakate in predvsem v tem času poskrbite za svojo varnost. Vse potrebne dokumente boste lahko oddali, ko se bo zadeva umirila in boste spet lahko obiskali zdravnika.
Kaj, če ste zboleli v tujini?
Se v tem trenutku nahajate v tujini in menite, da ste zboleli, sklenjeno pa imate zavarovanje potovanj v tujino? Zavarovanje med drugim vključuje zdravstveno zavarovanje, krije pa tudi prekinitev potovanja ali kasnejšo vrnitev s potovanja. Zavarovalno kritje velja tudi, če v tujini zbolite zaradi okužbe s koronavirusom.
Za pomoč se obrnite na telefonsko številko: +386 2 222 28 64, kjer vam bodo svetovali, kako do zdravnika.
Še več informacij o tem, katere storitve lahko opravite na daljavo in kako pa najdete v članku.