Dodatek za CRM iz Lotusa
IBM Lotus je predstavil nov gradnik iz družine izdelkov Lotus Workplace, ki je namenjen kot dodatek k programski opremi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) v maloprodaji. Lotus Workplace for Consumer Products Customer Management temelji na orodjih Lotus Learning Management Suite in strežniku WebSphere Portal.
Osnovni cilj novega Lotusovega orodja je podpora za upravljanje odnosov s partnerji in zaposlenimi, predvsem pri distributerjih. Velika podjetja, ki so primarni uporabniki tovrstnih rešitev s tem orodjem lažje vodijo evidenco o distributerjih njihovih izdelkov ali storitev, predvsem njihovi usposobljenosti za nadaljnjo prodajo. Lotus Workplace for Consumer Products Customer Management vključuje tudi orodja, ki omogočajo izvajanje tega usposabljanja preko spleta, bodisi z uporabno neposrednega sporočanja, bodisi preko videokonference.
Cena Lotus Workplace for Consumer Products Customer Management bo odvisna od potreb stranke, v osnovi pa temelji na ceni strežnika WebSphere Portal, ki znaša 143 tisoč dolarjev in Lotus Learning Management Suite, ki stane 35 dolarjev po uporabniku.