Objavljeno: 8.1.2004

Dodatek za CRM iz Lotusa

IBM Lotus je predstavil nov gradnik iz družine izdelkov Lotus Workplace, ki je namenjen kot dodatek k programski opremi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) v maloprodaji. Lotus Workplace for Consumer Products Customer Management temelji na orodjih Lotus Learning Management Suite in strežniku WebSphere Portal.

Osnovni cilj novega Lotusovega orodja je podpora za upravljanje odnosov s partnerji in zaposlenimi, predvsem pri distributerjih. Velika podjetja, ki so primarni uporabniki tovrstnih rešitev s tem orodjem lažje vodijo evidenco o distributerjih njihovih izdelkov ali storitev, predvsem njihovi usposobljenosti za nadaljnjo prodajo. Lotus Workplace for Consumer Products Customer Management vključuje tudi orodja, ki omogočajo izvajanje tega usposabljanja preko spleta, bodisi z uporabno neposrednega sporočanja, bodisi preko videokonference.

Cena Lotus Workplace for Consumer Products Customer Management bo odvisna od potreb stranke, v osnovi pa temelji na ceni strežnika WebSphere Portal, ki znaša 143 tisoč dolarjev in Lotus Learning Management Suite, ki stane 35 dolarjev po uporabniku.

http://www.ibm.com/lotus

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji