Dragocena vsebina
IBM je lani zabeležil 26-odstotno rast prodaje programov za urejanje vsebine, podoben uspeh pa pričakujejo tudi v letu 2003. Trg programov za urejanje vsebine naj bi bil v prihodnjem letu vreden deset milijard dolarjev, napovedujejo pri Meta Group. Povečane potrebe po teh programih so nastale zaradi naraščajočih zahtev po hranjenju različnih podatkov - tudi elektronske pošte in neposrednih sporočil preko programov za elektronsko klepetanje. Enronov stečaj in priznanje računovodskega podjetja Arthur Andersen, da je uničevalo pomembne dokumente, je ameriške zakonodajalce prisililo k sprejemu strožjih predpisov na tem področju.
Ker se pri IBM soočajo s slabšo prodajo podatkovnega strežnika DB2, so z obema rokama sprejeli ponujeno priložnost na področju urejanje podatkov. Za 25 odstotkov so povečali sredstva za razvoj teh programov, lani novembra pa so prevzeli tudi podjetje Tarian, ki razvija programe za shranjevanje in odstranjevanje elektronskih podatkov. S programi za urejanje podatkov so že prodrli na finančnem, zavarovalniškem in zdravstvenem področju, podpisali pa so tudi pogodbo z ameriškimi vojaškimi zračnimi silami, da bodo uredili in digitalno shranili osebne podatke za 700.000 zaposlenih. Doslej je moral kadet, ki je začel z urjenjem pri US Air Force, ročno izpolniti kar 31 različnih obrazcev, odslej pa bo moral le enega, in sicer v elektronski obliki.