Dropbox ukinja Mailbox in Carousel
Aplikacija Mailbox je pred leti prevetrila trg elektronske pošte, sprva na napravah iOS, kasneje pa tudi drugje (Android, Mac OS). Mailbox je prinesel kar nekaj zanimivih idej, mnoge izmed njih so do danes povzeli tudi drugi. Pred zagonom leta 2013 se je ustvarilo kar veliko zanimanja, dolžina čakalnega seznama je šla proti 400.000. Stvaritelje, podjetje Orchestra, so pri Dropboxu tako kupili še pred dokončno splavitvijo aplikacije, zanj naj bi odšteli 100 milijonov dolarjev.
Danes je drugače - pri Dropboxu so se odločili aplikacijo ukiniti. Delovala bo še do konca februarja leta 2016, do takrat imamo torej čas da preklopimo na kaj drugega. Podobno se bo zgodilo tudi z aplikacijo Carousel za fotografije – slednje bodo ostale v Dropboxovi spletni shrambi, menda naj bi uporabniški vmesnik le te dobil nekaj funkcionalnosti aplikacije Carousel.
Pri Dropboxu pravijo, da se nameravajo resneje posvetiti poslovnemu segmentu uporabnikov. Doslej so bili izredno močni pri domačih uporabnikih (predvsem zaradi enostavnosti uporabe), a kaj, ko ti uporabniki storitev praviloma niso pripravljeni plačevati. Tako se vse resneje ukvarjajo s storitvijo (sicer nekoliko dvoumnega imena) Paper. Ta je namenjena skupnemu delu in urejanju dokumentov, podobno torej kot Google Docs in Microsoft Office 365. Po njihovih besedah so omejitve elektronske pošte drugje, torej ne v samih odjemalcih, temveč v delovnih procesih, ki ustvarjajo elektronsko pošto.
Podjetje Dropbox je v zadnjih letih sicer kupilo kar nekaj manjših podjetji, velikokrat bolj zaradi zaposlenih kot zaradi aplikacij ali programov, ki so jih dejansko razvijali. Kaj točno bo prišlo iz vsega tega, je težko predvideti, je pa na tem področju kar močna konkurenca.