Države se trudijo doseči vizijo Spleta 2.0
Raziskava družbe Cisco je pokazala, da organizacije javnega sektorja tehnološko inovativnost štejejo za svojo najvišjo prioriteto, saj skušajo ohraniti stik z državljani, ki vse pogosteje uporabljajo interaktivne spletne storitve. To meni kar 35% anketiranih višjih državnih uslužbencev iz 17 držav vsega sveta. Raziskava, ki je bila opravljena med udeleženci lanskoletnega Cisco Public Sector Summit v Stockholmu, je pokazala da so državni uslužbenci vse prej kot sivi birokrati, saj so navdušeni nad generacijo spletnih storitev "Splet 2.0", ki spreminja družbo in poslovanje.
Raziskava je pokazala, da 23 odstotkom udeleženih predstavlja glavno oviro, ki preprečuje preobrazbo v organizacijah javnega sektorja, pomanjkanje izkušenih zaposlenih. Takoj za inovativnostjo so na vrhu seznama želja državnih uradnikov sistemi za povečanje razpoložljivosti in prevzem spletnih storitev (29 odstotkov), preobrazba postopkov za izboljšanje storilnosti zaposlenih (27 odstotkov) in povečanje zmožnosti organizacije za sodelovanje (26 odstotkov). Med druge težave pri preobrazbi sodijo politična negotovost ali izogibanje spremembam (16 odstotkov), višji uradniki, ki preprečujejo spremembe, da bi zaščitili svoje dele organizacije (16 odstotkov) in pomanjkanje sredstev za financiranje projektov - tudi kadar ti kažejo jasno povrnitev v roku dveh let (14 odstotkov).
V 73 odstotkih organizacij se storitve, pri katerih se viri razdelijo v več oddelkov, zaradi sprostitve proračuna investicij v aplikacije, uvajajo v zalednih sistemih kot so finance ali nabava. Ob tem pa kar 84 odstotkov organizacij vlaga v IT storitve in infrastrukturo ter 73 odstotkov v storitve, ki jih neposredno uporabljajo njihove stranke. Raziskava tudi kaže, da nekateri vodstveni uslužbenci še niso sprejeli prednosti souporabljenih storitev.