Električni leteči taksiji so predragi, zato razvijalci propadajo
Leteče taksije sicer običajno srečujemo v znanstvenofantastičnih filmih, a počasi prihajajo tudi v resnični svet. Med poletnimi olimpijskimi igrami bi moral Volocopter v Parizu z električnim letečim taksijem voziti ljudi, a smo namesto tega videli le nekaj demonstracijskih poletov. Volocopterju namreč zmanjkuje denarja.
Volocopter se je aprila neuspešno potegoval za 100 milijonov dolarjev povratnih sredstev nemške vlade. Sedaj vse upe polagajo v kitajsko podjetje Geely, ki bi za 85-odstotni delež plačalo 95 milijonov dolarjev. Če bo posel izpeljan, se bo proizvodnja verjetno preselila na Kitajsko.
To ni edino podjetje, ki razvija električna plovila, ki navpično vzletajo. Nemški Lilium je imel še letos obetavno prihodnost, veliko naročil in memorandumov o nakupih. A na koncu je podjetju zmanjkalo denarja. Lilium je porabil poldrugo milijardo investitorskega kapitala, novembra letos pa je postalo insolventno.
Podobno se je zgodilo britanskemu podjetju Vertical Aerospace, ki je takisto tik pred insolventnostjo in ga lahko reši le 75-milijonska injekcija sklada Mudrick Capital Management.
Za zdaj ostaja koncept električnih taksijev, ki letajo po zraku, neizvedljiv. Razlog pa niso tehnične težave, temveč ekonomika. Ne splača se (še).