Elektronska prodaja narašča
Elektronsko trgovanje je trenutno ena izmed najbolj vročih tem. Številne odzive je sprožila predvsem napoved organizacije Gartner Group, da bo letos v severni Ameriki prek interneta prodanih za 13 milijard dolarjev blaga in storitev, kar je precej več od dosedanjih napovedi. K velikemu skoku prodaje naj bi prispevala predvsem božična nakupovalna mrzlica, ki se je v veliki meri preselila tudi v internet. Skoraj vse večje trgovske hiše in vedno več novih ponujajo izdelke iz svojega prodajnega kataloga tudi v internetu, prvi rezultati pa so zelo spodbudni.
Marsikje pa se ne strinjajo z optimizmom Gartnerjevih analitikov. Družba E-marker napoveduje le 4,5 milijarde dolarjev, kar pa je še vedno občutno več kakor lani. Vsi se strinjajo, da je trenutno dogajanje šele začetek novega načina prodaje in kupovanja, kar potrjujejo tudi številke. Za nakup v spletnih trgovinah se tako trenutno odloča le okrog 5 % obiskovalcev, posel pa je sklenjen le v 1,6 % obiskov. Rast prodaje je 160 % na leto. V spletu se počasi že oblikujejo vodilni, saj deset največjih spletnih trgovin obvladuje čez 50 % vseh poslov. Za take rezultate spletne trgovine ogromno vlagajo v reklamiranje, kar 65 % od zaslužka (običajne trgovine le 4 %) ali povprečno 26 dolarjev na naročilo ( v običajni prodaji 2,5 dolarja). Zanimiva je tudi struktura prodanih izdelkov. Elektronika in računalniki, zabava (plošče, video kasete ...), potovanja in elektronsko borzno posredovanje tvorijo skoraj 80 % tržišča.