Epson z drugačno strategijo
Na današnji tiskovni konferenci, ki jo je priredil slovenski distributer Avtera, je g. Renato Vincenci iz italijanskega Epsona (zadolžen za mednarodne trge) dokaj natančno pojasnil tržne usmeritve in priložnosti tega japonskega podjetja, ki je najbolj znano po (brizgalnih) tiskalnikih.
Podjetje je nastalo kot proizvajalec digitalnih ur (Seiko), vendar danes ta dejavnost podjetju prinaša le 4% celotnega prometa. Velika večina (64%) odpade na tiskalnike in projektorje, preostanek pa na zaslone LCD in druge polprevodnike. Slednje so s prototipi že nadgradili v zaslone OLED (predstavljen že lanskega maja), vendar se bo množična proizvodnja začela šele leta 2007. Mimogrede - velika večina Nokiinih telefonov je opremljenih z Epsonovimi zasloni LCD, ravno tako tudi večina projektorjev s tehnologijo LCD.
Največ pozornosti na predstavitvi je požela nova Epsonova strategija na področju brizgalnih tiskalnikov. Medtem ko celotno tržišče stremi k vedno nižjim cenam tiskalnikov in to kasneje kompenzira z visokimi cenami potrošnega materiala, je Epson zastavil popolnoma nasprotno logiko. Tiskalniki bodo dražji od konkurence, saj tiskalnikov ne nameravajo "podarjati", kot je bilo slišati, vendar naj bi zato le ti ponujali najnižjo ceno odtisa. V nekaj letih bo tako uporabnik Epsonovega izdelka v primerjavi z nakupom konkurenčnega izdelka kar nekaj privarčeval. Glede na težave (beri odpuščanja), ki trenutno vlada v veliki večini brizgalne industrije, je ta Epsonova odločitev kar pogumna.
Sicer pa lahko v prihodnjih mesecih pričakujemo novo serijo tiskalnikov z novim barvilom Durabrite Ultra, modele Stylus D. Najzmogljivejši polprofesionalni foto model Epson Stylus Photo R2400 z barvili UltraChrome K3 pa v Slovenijo prihaja ravno te dni.