Evropa gostoljubna do tablic
Družba za tržne raziskave Context je sporočila, da so tablični računalniki z Microsoftovim operacijskim sistemom ob svojem vstopu na trg doživeli soliden uspeh v Evropi. V četrtem trimesečju je prodaja tablic dosegla enoodstotni delež med vsemi prenosnimi računalniki na stari celini. Sicer pa so Microsoftov program Windows XP Tablet PC Edition od začetka lanskega novembra začeli vgrajevati v svoje izdelke Acer, Hewlett Packard, Fujitsu-Siemens in Toshiba.
Strokovnjaki sicer še niso enotni glede mnenja o prodajnem uspehu tabličnih računalnikov. Najprej so napovedovali le enoodstotni tržni delež v celotnem letu, dober start v Evropi pa bo morda presegel te napovedi. Ena od glavnih ovir pri boljši prodaji tablic je verjetno cena, ki se giblje v razponu od 1800 do 2800 dolarjev, za ta denar pa je mogoče dobiti že zelo dober navaden prenosnik. Uspeh tablic v Evropi po drugi strani ne preseneča, saj prodaja prenosnih računalnikov na stari celini narašča štirikrat hitreje kot celotni trg računalnikov PC.
Najboljšo prodajo tabličnih računalnikov v četrtem trimesečju v zahodni Evropi je imel HP s skoraj 40-odstotnim tržnim deležem. HP-ju so sledili Acer (24%), Fujitsu-Siemens (20%) in Toshiba z dobrimi 17 odstotki. Tudi rezultati decembrske prodaje v najpomembnejših sedmih evropskih državah (Francija, Nemčija, Nizozemska, Italija, Španija, Švedska in Velika Britanija) kažejo na zmago HP-ja z dobrimi 45 odstotki. Naštete države kupijo 80 odstotkov vseh računalnikov v Evropi.