Objavljeno: 11.11.2003

Evropska direktiva o neposrednem oglaševanju

Z novembrom je stopila v veljavo evropska direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah, ki obsega tudi regulacijo neželene elektronske pošte (spam). Poslej bo neposredno oglaševanje preko elektronske pošte, kratkih sporočil SMS in faksov mogoče le, če se bo stranka za to izrecno prijavila, zmerom pa mora imeti možnost odjave. Podjetja, ki bodo ta zakon kršila, so zaradi tega lahko kaznovana s kaznijo 100 evrov po poslanem sporočilu, sploh, če glava sporočila vsebuje zavajajoče podatke v zvezi s pošiljateljem.

Večina analitikov in združenj za pravico do zasebnosti je direktivo, ki jo morajo sprejeti vse članice EU sprejela z odobravanjem, precej manj pa so z njo zadovoljna podjetja, ki se ukvarjajo z neposrednim oglaševanjem. Podjetja predvsem očitajo direktivi slabosti glede same izvedbe in uveljavljanja direktive, v nekaterih primerih, denimo britanskem, pa direktiva tudi ni povsem v skladu z lokalno zakonodajo.

http://europa.eu.int

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji