Facebook bo za podjetja plačljiv
Sodeč po pisanju spletne strani Gawker naj bi pri Facebooku znižali t.i. 'organic page reach' podjetji le še na odstotek ali dva. Povedano drugače bo nove objave s strani podjetji dobilo le odstotek ali dva uporabnikov. Alternativa je plačevanje za doseg, kjer bodo cene odvisne od število uporabnikov, ki jih bomo želeli doseči. Po pisanju nekaterih naj bi se to že začelo, saj nameravajo to pri Facebooku uveljaviti postopoma.
Pri tem velja poudariti, da se za končnega uporabnika ne bo veliko spremenilo, le da lahko pričakujemo sporočilo manj. Čeprav bodo največ plačevala velika podjetja znajo imeti največ težav majhna, lokalna podjetja, ki niti nimajo denarja za tovrstno promocijo na Facebooku (hkrati pa tudi ne zagotovil, da se taka promocija zares izplača), a bodo po novem dosegala le nekaj deset ali sto uporabnikov hkrati.
Seveda razumemo, da je Facebook tudi podjetje, ki mora z nečim živeti, pri tem pa so si v veliki meri kriva tudi podjetja, ki so v imenu promocije na Facebooku zapostavljala ostale oblike (lastne spletne strani in podobno).