Facebook kljub škandalom z dobrimi poslovnimi rezultati
Največje družabno omrežje je kljub številnim škandalom objavilo zelo dobre finančne rezultate za zadnje četrtletje preteklega leta.
Dosegli so 2,32 milijard mesečnih uporabnikov, to je 2,2 odstotka več kot v četrtletju pred tem – s tem se je dvignila tudi hitrost pridobivanja novih uporabnikov. Dnevno aktivnih uporabnikov je bilo 1,52 milijard, dva odstotka več kot v četrtletju pred tem. Zaslužili so 16,91 milijard dolarjev, kar je preseglo pričakovanja investitorjev, s tem se je dvignila vrednost delnic za devet odstotkov.
Število novih uporabnikov se je dvignilo predvsem v Evropi, so pa več denarja zaslužili z uporabniki v Severni Ameriki – na letni ravni za trideset odstotkov več. Si mislimo, da bi lahko imela evropska direktiva GDPR nekaj vpliva na to, saj je zaradi nje vseeno težje zaslužiti s podatki evropskih uporabnikov. Zanimivo, da so na letni ravni dvignili prihodke za 30 odstotkov, profit pa za kar 61 odstotkov.
Po besedah Zuckerberga so se v letu 2018 osredotočili na varnost, v letu 2019 pa se nameravajo preusmeriti v inovacijo produktov – med drugim tudi z združevanjem zasnove nekaterih aplikacij, o čemer smo pred kratkim pisali.