Objavljeno: 10.2.2013

Facebook kupuje Microsoftov sistem za oglaševanje

Iz različnih krogov prihajajo na plan informacije, da namerava Facebook kupiti Microsoftovo platformo za spletne oglase z imenom Atlas, ki omogoča oglaševalcem postavljati oglase na spletne strani in ob tem meriti uspešnost takih kampanj. Pogovori na temo oglaševanja med so velikanoma, ki sta sicer že iz preteklosti v dokaj dobrih odnosih, menda potekali že od decembra, zdaj pa so blizu zaključka.

Microsoft naj bi za platformo Atlas dobil manj kot 100 milijonov dolarjev, kar je izredno velika slabitev naložbe, za katero so v okviru nakupa družbe aQuantive leta 2007 plačali kar 6,1 milijarde dolarjev. Za primerjavo, Google je le malo pred tem leta 2007 kupil sistem DoubleClikc in sicer za 3,1 milijarde dolarjev, vendar se jim je naložba bistveno bolje povrnila.

Za Facebook je to odlična poteza, saj lahko pridobijo učinkovit sistem za nadzorovano oglaševanje, brez da bi pri tem morali rešitev sami razviti od začetka. Sistem oglaševanja naj bi uporabili na svojem portalu, kot tudi prek partnerskega omrežja, ki je tako ali drugače povezano z Facebookom.

http://www.facebook.com

http://www.microsoft.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji