Facebook pod nemškim drobnogledom
Nemška agencija za varovanje konkurence (Deutsch Bundeskartellamt) je odprla preskavo proti Facebooku, saj sumijo, da so pri slednjem izkoriščali svoj dominanten položaj na trgu za uveljavljanje nepoštene politike zasebnosti za uporabnike. Po njihovih besedah imajo podjetja, ki so na določenem trgu dominantna, posebne obligacije do svojih uporabnikov, v konkretnem primeru glede informiranja uporabnikov o uporabi in hrambi osebnih podatkov.
Agencija pravi, da Facebook uporabnike prisili v sprejetje pogojev, torej zbiranja in uporabe osebnih podatkov, preden lahko uporabnik uporablja njihove storitve. Pri tem naj bi bili ti pogoji za večino uporabnikov pretežko razumljivi.
Sami se s tem sicer strinjamo, pogosto pa se izkaže, da je uporabnikom mnogokrat preprosto vseeno. Na to lepo kaže dejstvo, da storitvam, kakršen je Facebook, promet ne upade niti takrat, ko se izkaže, da z uporabniki delajo kot z laboratorijskimi miši.