Facebook prislužil 800 milijonov zelencev
Po poročanju agencije Reuters naj bi v koncanem poslovnem letu družabno omrežje lastnikom prineslo kar 800 milijonov prihodkov iz naslova spletnega oglaševanja. Dobiček po davkih in prispevkih naj bi bil sicer precej manjši, a še vedno v rangu nekaj deset milijonov ameriških dolarjev.
Konec decembra 2009 naj bi tako spletno mesto Facebook imelo že 350 milijonov prijavljenih uporabnikov, pripadnikov najrazličnejših demografskih skupin. Prav zaradi tega in možnosti izredno natančno ciljanega oglaševanja naj bi oglaševalci za oglaševanje na facebook.com porabljali vedno več denarja. Če je še v poslovnem letu 2008 ocena prihodkov znašala okoli 500 milijonov dolarjev, so lansko "recesijsko" leto pri Facebooku dobesedno blesteli, saj neuradni viri poročajo, da so v 12 mesecih uspeli iztržiti skoraj 800 milijonov dolarjev oglasnega prostora.