Facebook se brani
Nekaj časa nazaj smo ugotovili, da objave na naši Facebook strani vidi precej manj ljudi kot v preteklosti. Hitro spletno iskanje nam je razkrilo srž problema, Facebook je spremenil algoritem prikaza objav. Včasih je veljalo, da vidijo objave vsi uporabniki, ki so se z gumbom Všeč prijavili nanje. V resnici niso vsi prijatelji strani zares videli objave, niti je niso dobili na svoj zid, ampak je algoritem spletne strani poskrbel, da so objave tekmovale z drugimi za pozornost posameznika. Bolj so ljudje reagirali na dotično novico, sliko ali video, več se jih je v prihodnosti pojavilo na njihovem zidu.
Facebook se ob trenutni suši z objavami brani, da se je z večanjem števila prijateljev konkurenca na področju zaostrila in je uspeha posameznih Facebook strani vedno manj, saj so zidovi njihovih prijateljev (pre)natrpani. Za nameček so nedavno uvedli nov algoritem, ki naj bi poskrbel za preganjanje ljudi, ki po družbenem omrežju zgolj smetijo. Več bodo smetarji objavljali, manj jih bo Facebook prikazoval.
Vse skupaj seveda nima nobene zveze s (prav tako nedavno uvedenim) sistemom plačljive promocije objav, zato pustimo sarkazem ob strani in povemo, da še vedno obstaja način, kako se spoprijateljiti z določeno Facebook stranjo in biti na tekočem z njenimi objavami. Vse, kar moramo storiti, je, da na želeni strani poiščemo gumb Obvestila in nastavimo status na Vse objave. Vabljeni.
www.facebook.com/RevijaMonitor