Objavljeno: 14.6.2011

Facebook upočasnjuje rast

Sodeč po podatkih servisa Inside Facebook Gold, ki skrbno spremlja rast in dogajanje okoli najbolj priljubljenega družabnega omrežja, se je rast Facebooka v zadnjih dveh mesecih precej zmanjšala. Družabno omrežje se sicer globalno približuje številki 700 milijonov uporabnikov (trenutno menda šteje 687,1 milijonov), vendar se je število novih uporabnikov začelo upočasnjevati, v ZDA in Kanadi pa naj bi bile absolutne številke celo nižje kot pred tremi meseci. V ZDA naj bi Facebook tako imel zdaj 149,1 milijonov uporabnikov, medtem ko je ta številka v preteklosti že dosegla raven 155,2 milijonov. Medtem ko smo bili v preteklosti vajeni prirastka okoli 20 milijonov mesečno, se je aprila to zmanjšalo na 13,9 milijonov in na samo 11,8 milijonov v maju.

Analitiki pravijo, da bodo nadaljnji razvoj dogodkov še skrbneje spremljali in skušali ugotoviti, ali gre le za motnjo v rasti ali pa nov trend upadanja, ki se bo nadaljeval. Facebook je sicer deležen vse ostrejših kritik na področjih varnosti in zasebnosti podatkov. Ukrepi, ki jih sproti sprejemajo, običajno niso zadostni, saj se nenehno pojavljajo nova žarišča.

Tako stanje seveda ne pomaga preveč lastnikom, ki se med tem pripravljajo za nastop na borzi. Čeprav začetne ponudbe ni pričakovati pred letom 2012, se že začenjajo pojavljati špekulacije o morebitni vrednosti priljubljenega servisa. Sodeč po analitikih medijske družbe CNBC bi Facebook utegnil doseči celo vrednotenje v višini 100 milijard dolarjev, če se razmere med tem ne bodo spremenile. Za primerjavo: vrednost Microsofta danes cenijo na 203 milijarde dolarjev, Google naj bi bil vreden 162 milijard, družba Apple pa je zaradi izjemnih uspehov v zadnjem času vredna kar 300 milijard dolarjev. Če bi to bilo res, bi Facebook na trgu postal vrednejši od velikanov, kot sta HP in Cisco.

http://www.facebook.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji