Objavljeno: 3.11.2013 05:00

Facebook z dobrimi rezultati in nečednimi načrti

Facebook je največje družabno omrežje na svetu. Kljub doseženi velikosti se še naprej širi. V tretjem četrtletju letešnjega leta je v primerjavi z lanskim obdobjem podjetje povečalo število dnevno aktivnih uporabnikov za četrtino, mobilnih za slabo polovico in zaslužek od oglasov na dve milijardi ameriških dolarjev čistega dobička. Mobilno oglaševanje jim je v skupno blagajno prineslo skoraj 500 odstotkov več cvenka kot lani.

Ob dobrih rezultatih niso pozabili omeniti niti upadanja zanimanja med mladimi. Stanje ni alarmantno, a pri Facebooku ga jemljejo resno. Težavo bodo skušali rešiti z različnimi prijemi. Več pozornosti bodo posvetili javni podobi in zopet stopili v korak s časom. Oglaševanje nameravajo še ostreje usmeriti proti ciljni publiki. Eden izmed načinov, s katerim bodo natančneje ugotovili področje našega zanimanja, je sledenje miškinemu kazalcu. Tako pridobljene informacije jim bodo omogičile boljšo umeščenost oglasov ter prikaz prave reklame, v pravem trenutku, pravemu gledalcu.

Wall Street Journal

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji