Facebook z dobrimi rezultati in nečednimi načrti
Facebook je največje družabno omrežje na svetu. Kljub doseženi velikosti se še naprej širi. V tretjem četrtletju letešnjega leta je v primerjavi z lanskim obdobjem podjetje povečalo število dnevno aktivnih uporabnikov za četrtino, mobilnih za slabo polovico in zaslužek od oglasov na dve milijardi ameriških dolarjev čistega dobička. Mobilno oglaševanje jim je v skupno blagajno prineslo skoraj 500 odstotkov več cvenka kot lani.
Ob dobrih rezultatih niso pozabili omeniti niti upadanja zanimanja med mladimi. Stanje ni alarmantno, a pri Facebooku ga jemljejo resno. Težavo bodo skušali rešiti z različnimi prijemi. Več pozornosti bodo posvetili javni podobi in zopet stopili v korak s časom. Oglaševanje nameravajo še ostreje usmeriti proti ciljni publiki. Eden izmed načinov, s katerim bodo natančneje ugotovili področje našega zanimanja, je sledenje miškinemu kazalcu. Tako pridobljene informacije jim bodo omogičile boljšo umeščenost oglasov ter prikaz prave reklame, v pravem trenutku, pravemu gledalcu.