Facebooku upada članstvo, preizkušajo pa spletno prodajalno
Sodeč po najnovejši raziskavi, med mladimi, pa tudi ostalimi Facebook ni več tako priljubljen, kot v preteklih letih. V ZDA so izmerili, da je odstotek najstnikov med 13 in 17 leti upadel na 88%, kar je precej manj kot 94% v letu 2013 in 95% v letu pred tem. Tudi med ostalimi skupinami uporabnikov je moč zaznati prvi padec interesa – v letu dni je padel iz 93% na 90%.
Medtem pa pri Facebooku po tiho eksperimentirajo z novimi funkcionalnostmi. Izbranim uporabnikom so tako omogočili, da lahko prek družabnega omrežja nekaterim ciljnim skupinam ponudijo v nakup rabljene izdelke.
Povabljeni uporabniki dobijo poleg tipke za vpis nove objave tudi možnost vnosa novega izdelka za prodajo. V obrazcu vpišejo še opis izdelka, pričakovano ceno, sliko izdelka ter možnosti dostave. Če bi se poizkus spremenil v nekaj bolj resnega, bi utegnilo to predstavljati hudo konkurenco priljubljenim portalom za male oglase, kot sta eBay in Craigslist. Prav ponudba ciljnim skupinam in prijateljem daje Facebooku novo razsežnost pri oglaševanju.