Objavljeno: 6.9.2002

Fax marketing na preizkušnji

Ameriške sodne zdrahe so ponovno osupnile ves svet. Koalicija kalifornijskih aktivistov namreč toži marketinško podjetje Fax.com, ki svoje stranke oglašuje preko telefaksa. Skupinska tožba je vredna kar 2,2 bilijona dolarjev, do tega zneska pa so prišli tako, da so število poslanih faksimilnih sporočil v zadnjih štirih letih pomnožili s 1500 dolarjev. Predstavniki družbe Fax.com ocenjujejo tožbo kot absurdno in jo označujejo kot napad na svobodo govora in ustavno pravico do oglaševanja. Morda imajo pri Fax.com prav, vendar se jim ne obeta nič dobrega. Ameriška Zvezna komisija za komunikacije je avgusta ravno zaradi neodobrenega oglaševalskega faksiranja za Fax.com predlagala kazen v višini 5,38 milijona dolarjev, kar je največ doslej za take prekrške. Morda so nato na vrsti tudi tisti, ki nepotrebno pošto pošiljajo tudi prek interneta?

http://www.fax.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji