Objavljeno: 2.9.2002

FrontRange prvi s .Net združljivo rešitvijo CRM

Podjetje FrontRange Solutions, sicer proizvajalec znanega izdelka Goldmine, je prvo, ki je razvilo paket za upravljanje s strankami (CRM), ki je narejen na podlagi arhitekture .NET. Izdelke se imenuje GoldMine CustomerIQ, namenjen pa je uporabi v finančnih in proizvodnih organizacijah srednje velikosti. Kot sodobna spletna storitev je paket dosegljiv prek spletnega brskalnika, torej iz poljubne lokacije in ciljne naprave, tesno pa je povezana z Microsoftovimi strežniki. Paket tako lahko deluje v navezavi s strežnikom Exchange, s katerim izmenjuje podatke o kontaktih, koledarje in opravila. Za povezavo s tem in drugimi viri podatkov uporablja jezik XML, kar obenem predstavlja odprtost za razvoj specifičnih rešitev CRM.

FrontRange Solutions pa bo kmalu dobil močnega tekmeca, saj Microsoft tudi sam pripravlja lasten CRM izdelek. Kljub temu so predstavniki podjetja prepričani, da nje njihov pristop pravilnejši. Microsoft bo v svojem izdelku namreč skušal pokriti širok krog potreb s področja CRM, kar po mnenju FrontRangea ni najbolje. Zato so se tudi v svojem izdelku usmerili na ozke vertikalne trge, prvima dvema pa bodo morda kasneje dodali tudi druge. Temu pritrjujejo tudi pri raziskovalni družbi Aberdeen Group, ki ocenjuje, da imajo največ možnosti za uspeh vertikalne rešitve. Goldmine CustomerIQ bo na v prodaji novembra.

http://www.ftontrange.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji