Garmin predstavil novosti
Slovenski uvoznik ameriških navigacijskih naprav Garmin, podjetje Geoset, je na tiskovni konferenci predstavilo poslovne rezultate za preteklo leto, hkrati pa tudi novosti na področju navigacije. Slovenske uporabnike bo nedvomno najbolj razveselila nova različica priljubljenih zemljevidov Adria Route (gre za različico 2.20), ki sedaj stoodstotno pokriva naše cestno omrežje, enako dobro pa pokriva tudi hišne številke. Dodanih je nekaj novih avtocestnih odsekov, predvsem v Prekmurju, novi zemljevidi pa imajo kategorizacijo cest prilagojeno našim vinjetam. V letu 2009 lahko pričakujemo nekaj nadgradenj obstoječih naprav, seveda pa tudi nove naprave.
Napovedana rast je sicer zelo optimistična, na evropskem tržišču 39-odstotna, na ameriškem pa celo 67-odstotna. A te napovedi bi se znale znižati, seveda zaradi trenutne svetovne ekonomske situacije. Po besedah direktorja Geoseta, Jureta Mohoriča, so letošnji poslovni rezultati zelo dobri. V vzhodni Evropi (kamor uvrščajo tudi Slovenijo) se je Garmin zavihtel na prvo mesto med fitnes napravami. V tej regiji smo prav Slovenci največji potrošniki teh naprav, pri cestni navigaciji smo blizu vrha, pri ročnih napravah pa proti koncu lestvice.
Podjetje pa je tudi predstavilo sodelovanje s Slovensko turistično organizacijo (STO) ter s podjetjem Bisnode. S prvo nameravajo izdelati večjezične tematske vodiče, ki bi turistom olajšale potovanje po naši deželi. Prvi taki projekt pokriva slovenska smučarska središča. S podjetjem Biznode pa delajo na poslovnem vodiču oziroma imeniku slovenskih podjetji. Tako bi podjetje na zemljevidu poiskali le z imenom, navigator pa nam bi ponudil še finančne in bonitetne podatke (seveda redno ažurirane).