Gmail ni več beta
Gmail in številne druge spletne storitve ponudnika Google so prešle v zrelo fazo, saj so se otresle oznake beta (ki sicer označuje razvojno fazo). Google želi s to potezo pokazati, da je pripravljen tudi na zahteve podjetij, ne le končnih uporabnikov.
Direktorji informatike v podjetjih vidijo veliko prednosti v Googlovih spletnih storitvah, vendar so bili glede njihove uporabe doslej relativno zadržani, saj programski opremi, ki nosi oznako »beta« le ne gre preveč zaupati. Pri Googlu so postregli s podatkom, da okoli 1,75 milijona podjetij uporablja poslovne rešitve, temelječe na Google Apps, številka pa naj bi v prihodnje močno narasla.
Da Google misli resno kaže tudi poteza, da so njegove spletne aplikacije Google Apps za nove uporabnike postale plačljive (50 ameriških dolarjev letno), pa tudi obstoječa podjetja, ki storitev še naprej lahko uporabljajo brezplačno, so že pred to najavo doživela omejitev števila uporabnikov posamezne storitve – iz 200 na 50 uporabnikov.