Objavljeno: 26.3.2012

Google bi rad prisluškoval

Google si je z zbiranjem informacij ustvaril ime. Brez nabiranja ne bi imeli tako zmogljivega iskalnika, zemljevida ali katerekoli druge storitve iz širokega repertoarja, ki jih omogoča predvsem njegova informiranost. Spletni velikan naštetega ne počne v dobrodelnem duhu, temveč hoče s storitvami služiti. To mu gre zelo dobro od rok. Uporabnikom sledi praktično na vsakem spletnem koraku. S pridobljenim znanjem nam postreže z ozko usmerjenimi reklamami. To je njegov kruh in rad bi večji hlebec. Vsakodnevno izboljšuje svoje algoritme, da prikaže našim interesom prilagojene reklame.

Strašljiva natančnost naj bi postala še večja. Vložena prošnja za patent razkriva, da bi Google v prihodnosti rad prisluškoval. Seveda tega ne bi opravljal človek, ampak programska koda, ki bi iz dogajanja v uporabnikovi okolici verjetneje uganila njegove trenutne potrebe in mu prikazala z željami povezane oglase. Poleg zvoka bi pri Googlu radi analizirali tudi posnete fotografije. Takojšnji prenos posnetih fotografij v družabno omrežje Google+ je verjetno korak v to smer. Kdor si v dežju želi oglasa za dežnike bo načrte pozdravil, medtem ko bomo drugi držali pesti, da do takšnega vdora v zasebnost nikoli ne pride.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji