Google Blocks omogoča modeliranje v navidezni resničnosti
Izdelava 3D modelov, še posebno kompleksnejših predmetov in 3D svetov, je zamudno in težaško delo, ker ga tipično specialisti izvajajo v dveh dimenzijah, na zaslonih navadnih računalnikov. To obenem predstavlja oviro pri hitrejši izdelavi vsebin za naprave navidezne in povečane resničnosti. Google je zato predstavil novo aplikacijo Blocks, ki odpravlja to težavo, saj omogoča učinkovitejše projektiranje kar v 3D svetu, navidezni resničnosti.
Blocks je na voljo za prikazovalnike navidezne resničnosti Oculus Rift in HTC Vive, predmete pa lahko tam sestavljamo na precej bolj naraven način, kjer lahko navidezne predmete »primemo«, jih prestavljamo, spreminjamo in celo barvamo. Okoli modela, ki ga ustvarjamo se lahko sprehajamo, se mu približujemo ali oddaljujemo, kot bi to počeli v fizičnem svetu.
Ko je model pripravljen, ga lahko umestimo na tematsko tržnico programa Blocks, kjer je na voljo za uporabo v drugih scenah, lahko pa ga tudi delimo s skupnostjo razvijalcev programov za navidezno resničnost. V sedanji stopnji razvoja Blocks lahko ustvarja le razmeroma grobe in ne preveč realistične modele predmetov, na voljo je le šest osnovnih orodij za ustvarjanje in spreminjanje navideznih predmetov. Toda avtorji menijo, da je tako z vsakim začetkom nove tehnologije in verjamejo, da lahko v prihodnosti realizem bistveno izboljšajo.
1TX81cRqfUU