Google bo prepovedal oglase povezane s kriptovalutami
Google je uradno sporočil, da bo junija spremenil politiko in pogoje za spletno oglaševanje, med najbolj odmevni ukrepi pa je prepoved promocije kriptovalut in začetnih ponudb za nove valute (ICO, inital coin offering). Google poudarja, da je prepoved oglaševanja kriptovalut del večjega svežnja ukrepov, s katerimi želijo uporabnike obvarovati pred tveganimi finančnimi naložbami. Vsaj naj področju oglaševanja.
Google s tem sledi podobnemu ukrepu Facebooka, ki je januarja prepovedal oglaševanje kriptovalut na svojih platformah. Toda v nekaj mesecih od prepovedi se je izkazalo, da je Facebookov sistem filtriranja spornih oglasov zelo pomanjkljiv. Veliko oglasov je zaobšlo omejitev preprosto z namerno slovnično napako v besedilu, na primer izpustitvijo črke o v besedi Bitcoin. Google trdi, da bo njihov nov sistem za preprečevanje kršitev politik take in podobne trike preprečil že v štartu.
V sporočilu za javnost je Google posredno razkril še eno zanimivo podobnost – kako učinkovito se borijo proti zlorabam v oglasih. Samo v letu 2017 so preprečili objavo nič manj kot 3,2 milijard oglasov z vsebinami, ki so kršile dosedanjo politiko. Z novimi algoritmi za umetno inteligenco so povečali uspešnost detekcije novih tipov malverzacij, sicer bi verjetno končni uporabniki bili dobesedno preplavljeni z nezaželenimi in škodljivimi vsebinami.