Google in Salesforce.com
Sodelovanje sta najavila dva izmed največjih ponudnikov spletnih rešitev na svetu, družba Google, ki je številka ena na področju spletnega oglaševanja in Salesforce.com, ki je vodilni ponudnik poslovnih spletnih rešitev, zlasti s področju CRM. Po dogovoru bo Salesforce lahko naprej prodajal platformo Googl AdWords, ki omogoča prilagodljive akcije na podlagi spletnih oglasov. Podatki, ki jih bodo kupci izpolnjevali pri spletnih oglasih bodo po dogovoru samodejno preneseni v CRM sistem družbe Salesforce.com, kjer bodo na voljo prodajnikom za nadaljnjo obdelavo in akcijo.
Partnerja naj bi na podlagi tovrstne povezave razvila več programov in dokumentiran vmesnik, ki bo na voljo tudi drugim proizvajalcem rešitev. Napovedana povezava je le prva izmed večjega števila aktivnosti, ki jih bosta skupaj imela družbi, vendar bodo podrobnosti o celotnem dogovoru znane šele čez čas. Analitiki so mnenja, da je povezava naraven korak za obe družbi, hkrati pa jasno nakazuje ambicije družbe Google, da se bolj dejavno vključi tudi krog ponudbe poslovnih spletnih storitev.