Objavljeno: 25.3.2008

Google ni dobil koncesije

V nasprotju pričakovanj javnosti Google ni zmagal na dražbi za novi brezžični frekvenčni pas 700 MHz, ki jo je razpisala ameriška agencija FCC. Najvišjo vsoto in sicer 9,63 milijarde dolarjev je ponudil telekomunikacijski velikan Verizon, medtem ko je Google ponudil za frekvenčni pas "le" 4,7 milijarde dolarjev. Verizon bo s tem najbrž dobil koncesijo za najbolj iskani frekvenčni blok "C" razpisanega spektra, pa tudi številne razpise bloka "A", ki so ga podeljevali regijsko. Toda Google je na nek način vseeno dosegel svoj cilj, saj je ponujeni znesek večji od praga, pri katerem pride v poštev pravilo odprtega dostopa. Verzion bo zaradi tega moral novo pridobljeno omrežje odpreti vsem ponudnikom storitev in napravam, brez omejitev. To še ne pomeni, da bo storitev brezplačna, lahko pa bodo sodelovali drugi ponudniki storitev, ki so bili doslej večinoma izključeni iz omrežij posameznega operaterja.

Novo omrežje bo začelo delovati pomladi naslednjega leta. Google pa med tem nadaljuje z lobiranjem pri agenciji FCC, da bi ta odprla dodatne frekvenčne prostore v spektru televizijskih kanalov, tako imenovane "bele lise", ki so doslej bili neizkoriščeni. Google to počne v okviru konzorcija okoli 34 podjetij, med katerimi sta tudi Microsoft in Dell, napovedujejo pa možnost izgradnje novega brezžičnega omrežja s prepustnostjo tja do 1 Gb/s, ki ga nekateri že imenujejo kar Wi-Fi 2.0. Pri družbi Google celo menijo, da bi v primeru pozitivnega odziva FCC omrežje lahko zgradili že do konca 2009. Omenjeni frekvenčni prostor je za ponudnike storitev zanimiv predvsem zaradi večjega dometa signala in odpornosti na ovire, kjer imajo današnja brezžična omrežja velike omejitve.

http://www.google.com

http://www.verizon.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji