Objavljeno: 7.2.2018 07:30

Google ni več najvrednejša znamka na svetu

Pri Brand Finance so objavili svež seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu, po dolgem času na prvem mestu je Google prestol predal nasledniku.

Novinec na prestolu je spletni trgovec Amazon, ki je v zadnjem letu povečal vrednost za 42 odstotkov, trenutno je ocenjen na 120 milijard ameriških dolarjev. Sledi mu Apple, ki je s stosedemnajstimi milijardami obdržal lansko drugo mesto, medtem ko je Google s šestindevetdesetimi milijardami padel na tretje mesto. Trojici sledita Samsung in Facebook. Na seznamu ni nobene od blagovnih znamk Srednje in Vzhodne Evrope, so pa zato toliko bolj prisotni Kitajci.

Brand Finance

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji