Google Offers cilja na spletne popuste
Google pripravlja novo spletno storitev, s katero cilja na vedno bolj donosen posel povezan s dnevnimi spletnimi akcijami in popusti, ki so povezani v lokalno skupnost in družabna omrežja. Po tem, ko je spletnemu velikanu spodletel poizkus nakupa pionirja na tem področju, družbe Groupon, kljub temu, da so zanjo bili pripravljeni odšteti neverjetnih 6 milijard dolarjev (!), so se odločili za pripravo lastne storitve, ki se bo kot kaže imenovala Google Offers (ponudbe).
Predstavniki podjetja so tudi uradno priznali, da trenutno aktivno novačijo podjetja, zlasti manjša lokalna, ki bi lahko zagotavljala začetno ponudbo posebnih akcij in popustov. Po začetnem zagonu računajo na to, da bi se podjetja sama odločila za udeležbo, za objavo zanimivih ponudb pa na bi vključili tudi končne uporabnike iz družabnih omrežij. Na ta način bo mogoče zagotoviti tudi dostop do akcij in popustov pri izdelkih in storitvah tudi drugod po svetu.
Toda Google na tem področju ne bo sam. Že omenjeni Groupon menda že danes ustvari okoli 2 milijard dolarjev prihodkov na leto, nedavno pa so brez težav zagotovili skoraj milijard dolarjev svežega kapitala za nadaljnjo širitev. Podjetje naj bi bilo že danes vredno čez 6,4 milijarde dolarjev. Na tem področju kandidira tudi Amazon.com s svojo storitvijo LivingSocial. Da bi pretegnili pozornost k novi storitvi, so se nedavno odločili za nenavadno akcijo - prek omrežja s članom ponudili kupone v vrednosti 20 dolarjev za nakup s spletni trgovini Amazon.com, za katere pa je bilo potrebno odšteti le 10 dolarjev. Menda je milijon kuponov bilo razprodanih praktično takoj.