Google+ - ponovni vstop v družabna omrežja
Google je predstavil osnutek novega spletnega družabnega omrežja, ki so mu dali preprosto ime Google+. S tem korakom skušal spletni velikan že v tretje osvojiti privrženost uporabnikov, ki danes množično drvijo na Facebook.
Google+ je zasnovan na nekaterih družabnih konceptih, od katerih je glavni imenovan krog (Circles). Ta funkcionalnost omogoča uporabnikov, da svoje kontakte združuje v skupine, imenovane krogi, s katerimi deli nekatere informacije. Krogi so denimo prijatelji, družina, sodelavci. Vsakemu krogu lahko omejimo vpogled le v izbrane vsebine.
Drugi koncept je druženje (Hangout). Podobno, kot bi lahko iskali družbo na ulici, lahko s to funkcijo poiščemo družbo na spletu, na posamezno temo ali lokacijo. S sogovorniki lahko kramljamo prek trenutnih sporočil ali pa vzpostavimo video konferenco.
Funkcija iskrice (Sparks), omogoča, da storitvi Google+ posredujemo neko zanimivost ali misel povezano z neko temo, novico, vsebino, ob tem pa nam družabni servis posreduje zanimivosti in informacije, ki se na to temo odvijajo v omrežju. Seveda pa omogoča tudi komentarje in pogovore na izbrano temo. Koncept, ki v grobem spominja na Twitter.
Huddle je funkcija spletne storitve, ki omogoča spletno kramljanje in konference z drugimi udeleženci tudi prek mobilnih naprav. Hkrati ima Google+ vgrajeno funkcijo za hitro in trenutno nalaganje fotografij in video posnetkov v omrežje, brez nepotrebnih klikov in številnih korakov.
Google+ je v kratkem času že tretji poizkus družbe, da bi dosegel pomembnejši tržni delež na področju družabnih omrežjih. Spomnimo se, da je Google kot prvi poizkus predstavil omrežje Orkut, ki pa ni nikoli doživelo velikega odziva. Lani so nato poskusili s storitvijo Buzz, ki pa je bila deležna številnih kritik glede politike ravnanja z osebnimi podatki. Google+ bo več kot očitno nadomestil, to kar je ostalo od dosedanjih poizkusov.
Google najnovejši poizkus pri družabnih omrežjih za zdaj imenuje "delovni projekt", ki še nima končne podobe. Dostop do omrežja je za zdaj omogočen izbranim povabljencem, vendar se lahko že danes prijavite za vključitev, ko bo nared naslednja razvojna in testna faza projekta. Prav tako je mogoče, da bo Google uporabil koncept računov prek povabil prijateljev, enako kot je bilo pri doslej številnih storitvah družbe.