Google proti Microsoftu
Google je odprl dve novi bojni polji, na katerih se spopada z Microsoftom. Za prvega je pravzaprav zaslužen Amazon.com, ki je na svojem iskalniku A9 začel uporabljati nov Microsoftov iskalnik iz portala Windows Live, prej pa je zvesto služil Googlu. Iskalnik uporablja tudi prodajalna Amazon.com, ki je največja spletna trgovina, zato je udarec za Google še toliko hujši.
Razlog za prenehanje sodelovanje z Googlom je pretečena pogodba, prvi mož A9.com pa je prehod pojasnil s spoznanjem, da je Windows Live zelo zanimiva in zmogljiva iskalna tehnologija.
Ker se Google preživlja predvsem z oglasi ob spletnih iskanjih, katerih lep delež predstavlja tudi A9, bo utrpel tudi nekaj finančnih posledic, Microsoftov oglaševalski sistem adCenter pa bo ta kapital pridobil.
Skoraj sočasno pa je Google občutil še eno skrb. Moti ga, da bo Microsoft v prihajajočem brskalniku Internet Explorer 7 kot privzet iskalnik uporabil svoj MSN. Google bi seveda želel v iskalnem polju videti lasten logotip, podobno kot v Firefoxu, Operi in Safariju.
Internet Explorer si še vedno lasti okoli 85 odstotkov deleža na trgu spletnih brskalnikov, od katerih naj bi po Googlovih predvidevanjih 30 do 50 odstotkov uporabljalo iskalnik v orodni vrstici, ko bo le-ta na voljo. Google trdi, da bodo posledice utrpeli predvsem uporabniki, ki bodo uporabljali manj kakovosten iskalnik, Microsoft pa trdi, da ima vsakdo možnost izbire privzetega iskalnika.
Napis Web by Live.com Googlu ni v ponos.
Ob obisku Googla lahko privzeti iskalnik IE7 zlahka zamenjamo.