Google tudi z naročninami
Le dan za tem, ko je Apple oznanil svojo ponudbo za naročnine na revije, časopise, video posnetke in glasbo v okviru trgovine Apple AppStore, je svojo ponudbo za založnike razkril tudi Google. Nova storitev, ki se imenuje Google OnePass cilja na iste ciljne skupine, vendar se v primerjavi z ponudbo družbo Apple razlikuje v dveh pomembnih točkah. Google založnikom obljublja, da bodo zadržali kar 90% vseh prihodkov iz novih naročnin (Apple nudi le 70%), poleg tega naj bi založniki neposredno upravljali s podatki o naročnikih. Apple se je odločil, da ima sam prednostno pravico pri upravljanju s podatki.
Ta korak pomeni, da sta se Apple in Google spustila v neposredno vojno za naklonjenost založnikov in ponudnikov vsebin, kar je po mnenju večine analitikov glavni dejavnik za uspeh platforme kot celote. Govorice o storitvi OnePass so krožile po spletu že dalj časa, vendar je Google očitno čakal na trenutek, ko bo svojo potezo naredil Apple. Storitev OnePass bos prva na voljo v ZDA, Veliki Britaniji, Kanadi, Franciji, Italiji, Nemčiji in Španiji, kasneje pa jo nameravajo ponuditi tudi drugod.