Google TV - revolucija ali velika luknja?
Google TV naj bi spremenil način, kako v dnevni sobi gledamo televizijo, toda vse kaže, da se koncept ni najbolje prijel pri potrošnikih. Večina se strinja, da je za platformo velik potencial, vendar prodaja se nikakor noče dvigniti iz mrtve točke.
Za Google je hladen tuš prišel sredi novembra, ko je poglavitni partner, podjetje Logitech, najavilo, da opuščajo celotno družino izdelkov Revue, prvi komercialni izdelek z platformo Google TV. Podjetje naj bi zaradi tega neuspelega poizkusa izgubilo kar 100 milijonov dolarjev, ki so jih vložili v razvoj strojen opreme in proizvodnih zmogljivosti, od tega pa niso povrnili niti majhen delček. Interes javnosti se ni povečal niti tedaj, ko so avgusta ceno predvajalniku Revue znižali na 99 dolarjev. Vsi so čakali na Google TV 2.0, ki naj bi menda razrešil številne pomanjkljivosti prve različice, vendar kot kaže tudi to ni dovolj.
Toda Logitechova odpoved še ne pomeni konec za platformo. Prav nenavadno se zdi, da se bo v kratkem za to platformo odločil korejski velikan, ki načrtuje predstavitev nove generacije pametnih televizorjev na januarskem sejmu CES. Google ima v pripravi menda še partnerstva z nekaterimi drugim znanimi imeni iz sveta zabavne elektronike, seveda poleg Sonya, ki že prodaja televizor s to platformo. Ali bo tokrat bolje?