Googlov avtomobil povzročil prvo nesrečo
Doslej so bili Googlovi avtonomni avtomobili že v nekaj nesrečah, a naj ne bi bila krivda nikoli na njihovi strani. Pred nekaj tedni pa se je prvič zgodilo, da je bil ravno avtonomni avtomobil kriv (oziroma vsa so-kriv) za nesrečo.
Šlo je za avtonomno različico Lexusovega cestnega terenca, ki se je vozil po desnem pasu, na katerem je bila ovira (delo na cesti). Avtomobil se je ustavil in čakal, da bi lahko zamenjal pas, pri tem je počakal nekaj vozil in počasi speljal. Vanj je trčil avtobus mestnega potniškega prometa, za katerega je Googlov avtomobil predvideval, da bo pač ustavil oziroma zaviral. Googlov avtomobil se naj bi premikal s hitrostjo dobrih treh kilometrov na uro, avtobus pa nekaj čez 20 kilometrov na uro. Poškodovanih ni bilo, le na avtomobilu je bilo nekaj škode.
Po našem mnenju je krivda po vsej verjetnosti deljena, se pa lepo kaže, kakšne so trenutno še glavne omejitve teh vozil. Kot so v preteklosti že razlagala podjetja oziroma programerji, so ta vozila včasih premalo agresivna, vsaj v primerjavi z navadnim voznikom. Voznik bi v danem primeru najbrž speljal bolj odločno in hitreje, hkrati bi predvideval, da se avtobus ne bo ustavil.