Objavljeno: 20.3.2008

Googlov delež rahlo pada

Po ugotovitvah tržne raziskave podjetja comScore je bil Googlov delež iskanj na globalnem nivoju februarja nekoliko nižji kot januarja, saj je padel iz 63,1 na 62,8 odstotka. S takim deležem je Google sicer še vedno trdno v sedlu vodilnega svetovnega iskalnika, vendar analitiki opozarjajo, da bi bil lahko padec pokazatelj dolgoročnega trenda na podorčju spletnega iskanja.

Delež iskanj z Googlom se je sicer povečal v ZDA, absolutni znesek iskanj v tej državi pa je padel iz 5,86 milijarde na 6,14. Podobno je padlo tudi število iskanj na globalnem nivoju, vendar je k temu pomembno prispevalo dejstvo, da je februar dva dni krajši kot januar. A poznavalci znova svarijo, da je 5-odstotni padec precejšen in bi bil lahko znanilec stagnacije.

www.google.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji