Googlovih 15 let
Spletni velikan je pravkar praznoval 15 let od nastanka in dogodek skromno obeležil s predstavitvijo novega algoritma za svoj najbolj znamenit izdelek – iskalnik. Novost z delovnim imenom Hummingbird naj bi družbi predvsem omogočil, da gre manj spletnega prometa drugim spletnim stranem. Drugače povedano, uporabniki iskalnika bodo več informacij dobili in več opravili v okviru samega ekosistema Google. Seveda bo celota še bolje delovala z oglaševalno platformo AdWords, kjer Google suvereno vodi.
Ob obletnici nastanka družbe so spregovorili tudi ustanovitelji, ki so med drugim priznali, da je Google imel že v samih začetkih večje ambicije, kot zgolj nastop na področju spletnega iskanja. Obenem so poudarili, da tudi po 15 letih želja po inovacijah in rasti ni nič manjša, kot na začetkih.
Google je po vseh merilih v 15 letih postal velikan na področju računalništva, pa tudi širše. Današnji portfelj izdelkov in zlasti spletnih storitev je med največjimi na svetu in se lahko na posameznih področjih enakopravno meri z družbami, kot so Microsoft, Apple, IBM in drugi. Pravzaprav je malo področji, na katera Google ni vstopil ali pa vsaj skušal vstopiti.
Podjetje je začelo že pred časom vlagati tudi v področja, ki danes nimajo neposredne povezave z računalniško tehnologijo. Najbolj znan tovrstni projekt je razvoj avtomobila, ki samodejno vozi brez intervencije vozila. V ZDA je v nekaterih zveznih državah uporaba takih vozil zaradi tega že celo zakonsko dovoljena. Še več domišljije vzbuja projekt in družba Calico, pod katero nastajajo ideje za omilitve učinkov staranja in s tem dejanskega podaljševanja življenjske dobe.
V letošnjem juniju je podjetje tudi prvič prehitelo vse tekmece in postalo najbolj vredno tehnološko podjetje na svetu s tedaj ocenjeno vrednostjo okoli 240 milijard dolarjev. Za podjetja na borzi se vrednosti sicer hitro spreminjajo, toda Google je eden redkih, ki beleži že vrsto let nenehno rast.