Objavljeno: 22.9.2016 11:00

Govorice o Applovem avtomobilu ne pojenjajo

Tako kot smo do nedavnega leta in leta poslušali/brali govorice o televizorju, ki naj bi ga razvijal Apple (in ni nikoli ugledal luči sveta) in nato še leta brali o Applovi uri (»tresla se je gora, rodila se je miš«), sedaj beremo in pišemo o Applovem avtomobilu, ki ga menda razvijajo v projektu Titan.

In če govorice o izdelkih običajnih podjetij sprožajo manjši mediji, celo blogerji, govorice o Applu na površini držijo kar tisti največji.  Včeraj je tako govorico zapisal Financial Times – Apple naj bi se dogovarjal za finančni vložek ali kar nakup britanskega podjetja McLaren. Nenavadna novica, če pomislimo, da McLaren razvija res le najhujše možne športne avtomobile – lani so izdelali le 1654 avtomobilov, vendar jih je bilo kar nekaj izmed njih vrednih več kot milijon dolarjev. McLaren ima tudi svojo ekipo v Formuli 1, kjer nastopa pod imenom McLaren Honda, ekipa pa je od leta 1966 naprej osvojila največ skupnih naslovov Grand Prix. Podjetje je vredno nekje med 1,3 in 1,9 milijard dolarjev, kar je za Apple v resnici drobiž.

No, še isti dan je to novico/govorico zavrnil direktor McLarna, Michael Flewitt…

Drugo govorico/novico je sporočil New York Times, ki pravi, da se Apple dogovarja za nakup zagonskega podjetja Lit Motors, ki že prodaja električni avtomobil z nekaterimi obrisi samostojne vožnje.

Tretjo govorico pa je zapisalo naše Delo, ki je aprilsko FAZovo govorico, da bo Apple izdelavo svojih električnih avtomobilov morda zaupal podjetju Magna Stayer iz avstrijskega Gradca (ki izdeluje BMW X3 in nekatere Minije), povezal z novico, da bo Magna svoj novi obrat gradila blizu mariborskega letališča.

Če povzamemo sestavljeno govorico – električni Apple iCar Titan bo nastajal v Mariboru, prek McLarna pa bo dirkal v novoformirani Formuli 1 s samovozečimi vozili. Ali pa ne. Zdaj »veste«! :-)

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentarji

anderssen | 23.9.2016 | 11:44

Ena malenkost še manjka v zaključku. Dirkal bo v F1 s standardizirano Microsoftovo elektroniko. :-)

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji