Objavljeno: 17.5.2012

Grafični pospeševalniki se selijo v oblak

Nvidia je predstavila novo tehnologijo, s katero se procesna moč grafičnih pospeševalnikov (GPU) prvič seli v strežniške sobe in celo internetni oblak. Za osnovo so vzeli najnovejšo arhitekturo Kepler, ki so je prestavili iz ciljnih naprav v strežniške sobe. Ideja je v tem, da bi zahtevne preračune in grafične naloge procesirali v zmogljivih strežnikih, končni "izdelek" pa pretočno potisnili na ciljne naprave.

Nova oblačna strategija družbe Nvidia ima dve plati. Prvi so dali ime Nvdia VGX, namenjena pa je pretežno poslovni rabi. Podjetja naj bi to tehnologijo uporabljala v svojih podatkovnih centrih in s tem poganjala virtualno infrastrukturo (VDI), torej s tem omogočila dostop tudi do najbolj procesno zahtevnih aplikacij na preprostih mobilnih napravah, kot so tablice in celo pametni telefoni.

Druga plat implementacije tehnologije Kepler v oblaku pa je rešitev Nvidia GeForce GRID, namenjena ponudnikom računalniških iger. Zamisel je ta, da bi zahtevne igre procesirali v namenskih podatkovnih centrih in jih pretočno posredovali do odjemalcev, ki so vnovič lahko tako preprosti kot tablice in pametni telefoni. Nvidia je menda že v pogovorih z družbama Gaikai in OnLive, ki bosta odprli večje število podatkovnih centrov, sprva v ZDA, kasneje najbrž tudi drugje.

Avtorji trdijo, da lahko dosežejo povsem sprejemljivo latenco, torej tako za pogajanje sodobnih iger in grafičnih aplikacij, tudi pri prenosu slike prek internetnih povezav. V ozadju so seveda kartice Kepler, vsaka od katerih ima 3.072 jeder CUDA in je sposobna procesirati 4,7 teraFLOPS na sekundo.

http://www.nvidia.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji