Objavljeno: 30.5.2005

Hitachi še vedno stavi na plazmo

Tehnologija LCD, ki danes omogoča izdelavo že zelo velikih zaslonov, vse bolj izpodriva plazemsko tehnologijo, ki je bila še do nedavnega edina primerna za izdelavo velikih prikazovalnikov in predvsem televizorjev. Posledica so drastično nižje cene in še posebej marže, ki so jih deležni izdelovalci plazemskih zaslonov.

Vendar vsi izdelovalci plazemskih zaslonov vendarle ne nameravajo vreči puške v koruzo. Hitachi bo vložil dodatnih 787 milijonov dolarjev v podjetje Fujitsu Hitachi Plasma Display (FHP), ki ga je pred kratkim večinsko odkupil od partnerja Fujitsu. Dve tovarni tega podjetja imata sedaj zmogljivost do 200.000 plazemskih zaslonov mesečno, do leta 2009 pa se bo ta številka povečala na 300.000.

Hitachi meri predvsem na povečanje prodaje na japonskem tržišču (tam se zasloni tržijo pod blagovno znamko Wooo). Od ostalih ponudnikov se poskušajo ograditi predvsem z lastno tehnologijo ALIS (Alternate Lighting of Surfaces), ki omogoča izdelavo visokoločljivih zaslonov z le toliko svetlobnimi elementi, kot jih ima običajen zaslon VGA. Zvijača je v izmeničnem izrisovanju sodih in lihih vrstic, pri čemer pa kakovost izrisa menda ne trpi.

http://www.hitachi.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji